Zespół Szkół Ekonomicznych w Gorlicach - ZSE Gorlice - Spotkanie z Rzecznikiem Praw Konsumenta

WAŻNE:

Aktualności

Kategoria: /
 
 
 
Jako świadomi konsumenci powinniśmy również z dużą ostrożnością podchodzić do sposobów zachęceń, jakie stosuje współczesny sprzedawca. Ogromne napisy „okazja!”, „promocja!”, „najtaniej!” - nierzadko okazują się wystarczające, aby skłonić nas do dokonania zakupu. Zanim damy się porwać perswazji reklamy, powinniśmy chłodno podejść do tej kwestii i zadać sobie kilka pytań: czy ta rzecz jest mi niezbędna? Czy w innym miejscu mogę nabyć ją taniej? Czy w tym wypadku wysoka cena = wysoka jakość?

Wiedza dotycząca sprzedaży konsumenckiej jest bardzo wartościowa dla uczniów zarówno jako klientów, jak i  przyszłych pracowników branży handlowo - usługowej.

Ewa Druciak - Hul

Opiekun Szkolnego Klubu Przedsiębiorczości

 

 

Ta strona korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci najlepszą jakość przekazu informacji.