>
Koniec roku szkolnego:  
21.6.2019, 09:00
 -   Do wakacji: 
219 dni 3 godzin 15 minut
Kliknij i obejrzyj materiał na temat szkoły i kierunków

Menu Główne


Mapa Absolwentów ZSE

Współpraca naukowa

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu

Szkoły Partnerskie

Севастополь, Школа № 3 (Sewastopol, Krym)
Obchodná akadémia, Stará Ľubovňa
Staatliche Fachoberschule und Berufsschule Passau
Stredna priemyselna skola Bardejov
Integrova stredni skola obchodu,  sluzeb a podnikani Ceske Budejovice
Solski Center (Postojna, Słowenia)

Statystyka

Użytkownicy: 21
Nowości: 1263
Linki: 59
gości: 11684528
Lekcja języka obcego w praktyce PDF Drukuj

 Rezerwacja noclegu, przyjęcie gościa na nocleg, rozmowa z pracownikiem recepcji,  umiejętność nawiązania komunikacji w języku obcym, meldunek na czas pobytu, konwersacja na temat usług świadczonych przez hotel - to tematyka i cele lekcji języka rosyjskiego w klasie III technikum w zawodzie technik agrobiznesu i technik hotelarstwa.

Lekcja odbyła się w pracowni symulacyjnej dla technikum hotelarstwa - jednostce mieszkalnej urządzonej do prowadzenia zajęć praktycznych, która dostępna jest w budynku filialnym szkoły i wyposażona jest w niezbędne elementy pokoju hotelowego.

Uczniowie prowadzili rozmowę w języku obcym - języku  rosyjskim z gościem hotelowym wskazując pokój, jego wystrój, cenę pobytu, dodatkowe atrakcje, usługi hotelowe.

Zastosowanie praktyczne umiejętności językowych  zwiększyło motywację uczenia się języka obcego, uatrakcyjniło proces nauczania, pozwoliło przełamać  bariery w komunikacji  językowej, uświadamiając jednocześnie uczącym cele lekcji. 

Była to okazja do samooceny uczniów, określenie jaka jest ich wiedza i umiejętności językowe w chwili obecnej, a do jakich powinni dążyć, oraz w jaki sposób powinni pokonać lukę między stanem obecnym a tym pożądanym w przyszłości, nieodzownym w konkretnych sytuacjach pracy zawodowej.


W  hotelu - в гостиницe.

Rezerwacja noclegu (забронироватb номер), przyjęcie gościa na nocleg (ночлегв гостинице), rozmowa z pracownikiem recepcji (разговор с  дежурной по этажу),  umiejętność nawiązania komunikacji w języku obcym, meldunek na czas pobytu (заполнитb бланк), konwersacja na temat usług świadczonych przez hotel (услуги, удобства  в цене номеров)

1.
_DSC0004.jpg
2.
_DSC0006.jpg
3.
_DSC0025.jpg
4.
_DSC0029.jpg
5.
_DSC0035.jpg
6.
_DSC0036.jpg
7.
_DSC0043.jpg
8.
_DSC0044.jpg
9.
_DSC0046.jpg
10.
_DSC0053.jpg
11.
_DSC0054.jpg
12.
_DSC0057.jpg
13.
_DSC0061.jpg
14.
_DSC0062.jpg
15.
_DSC0069.jpg
16.
_DSC0070.jpg
17.
_DSC0074.jpg
18.
_DSC8746.jpg
19.
_DSC8751.jpg
20.
_DSC8759.jpg
 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
:: (C) 2018 Zespół Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Gorlicach
ul. Ariańska 3 38-300 Gorlice.