>
Koniec roku szkolnego:  
22.6.2018, 09:00
 -   Do wakacji: 
122 dni 10 godzin 47 minut
Kliknij i obejrzyj materiał na temat szkoły i kierunków

Menu Główne


Mapa Absolwentów ZSE

Współpraca naukowa

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu

Szkoły Partnerskie

Севастополь, Школа № 3 (Sewastopol, Krym)
Obchodná akadémia, Stará Ľubovňa
Staatliche Fachoberschule und Berufsschule Passau
Stredna priemyselna skola Bardejov
Integrova stredni skola obchodu,  sluzeb a podnikani Ceske Budejovice
Solski Center (Postojna, Słowenia)

Statystyka

Użytkownicy: 21
Nowości: 1218
Linki: 59
gości: 9441367
Odwiedza nas 2 gości
Sesja konsumencka Klient XXI wieku PDF Drukuj

Sesja popularno-naukowa

Dnia 25 kwietnia 2013 r. w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Gorlicach odbyła się XIII sesja popularno-naukowa pod hasłem „Kupuj rozsądnie", organizowana co roku z inicjatywy działającego przy szkole Młodzieżowego Klubu Federacji Konsumentów.

Tematem sesji był „Klient XXI wieku"

W sesji wzięła udział młodzież zrzeszona w klubie, przedstawiciele zaproszonych władz Starostwa Powiatowego i Urzędu Miasta, przedsiębiorcy współpracujący ze szkołą, Prezes Klubu Federacji Konsumenta w Nowym Sączu, oraz wykładowcy Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z Rzeszowa.

Podczas wykładów i prelekcji swoją wiedzą i doświadczeniem  z uczniami dzielili się:

  • Pan dr Robert Góra - wykładowca Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, który przybliżył znaczenie opakowań w decyzjach zakupowych konsumentów podczas prelekcji  na temat „Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na klienta"
  • Pan Jakub Sieradzki - wykładowca Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, którego wystąpienie było poświęcone Prawom konsumenta
  • Pani Renata Cetnarowska-Grzegorzek - właściciel firmy handlowo-usługowej w Łużnej, która przedstawiła współczesną koncepcję sprzedaży określaną jako „Clienting" i przekazała kilka cennych uwag, jak współcześnie dbać o klientów  z pozycji przedsiębiorcy.

Temat sesji „Klient XXI wieku" został wybrany w celu przybliżenia współczesnej koncepcji  sprzedaży opierającej się na budowaniu trwałych relacji z klientem jako klucza do sukcesu sprzedaży.

Obecnie liczy się nie tylko sprzedanie towaru lub usługi ale zadowolenie klienta i zaspokojenie jego potrzeb. Udział w sesji młodych handlowców przybliżył i wzbogacił ich wiedzę w zakresie obsługi klientów, z którą spotkają się podczas praktyk zawodowych i w przyszłej pracy zawodowej.

Ewa Tutko

1.
DSC_0016.JPG
2.
DSC_0020.JPG
3.
DSC_0021.JPG
4.
DSC_0022.JPG
5.
DSC_0024.JPG
6.
DSC_0025.JPG
7.
DSC_0026.JPG
8.
DSC_0028.JPG
9.
DSC_0029.JPG
10.
DSC_0033.JPG
11.
DSC_0034.JPG
12.
DSC_0037.JPG
13.
DSC_0038.JPG
14.
DSC_0039.JPG
15.
DSC_0041.JPG
16.
DSC_0043.JPG
17.
DSC_0044.JPG
18.
DSC_0045.JPG
19.
DSC_0047.JPG
20.
DSC_0049.JPG
21.
DSC_0051.JPG
22.
DSC_0054.JPG
23.
DSC_0057.JPG
24.
DSC_0059.JPG
25.
DSC_0061.JPG
26.
DSC_0063.JPG
27.
DSC_0064.JPG
28.
DSC_0066.JPG
 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Ankiety

Dla Gimnazjalistów (2018) - Jaki kierunek kształcenia w naszej szkole najbardziej Cię interesuje?
 

SZKOŁA POLICEALNA

e-DZIENNIK ZSE

Programy, rankingi




:: (C) 2018 Zespół Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Gorlicach
ul. Ariańska 3 38-300 Gorlice.