>
Koniec roku szkolnego:  
22.6.2018, 09:00
 -   Do wakacji: 
190 dni 2 godzin 56 minut
Kliknij i obejrzyj materiał na temat szkoły i kierunków

Menu Główne


Mapa Absolwentów ZSE

Współpraca naukowa

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu

Szkoły Partnerskie

Севастополь, Школа № 3 (Sewastopol, Krym)
Obchodná akadémia, Stará Ľubovňa
Staatliche Fachoberschule und Berufsschule Passau
Stredna priemyselna skola Bardejov
Integrova stredni skola obchodu,  sluzeb a podnikani Ceske Budejovice
Solski Center (Postojna, Słowenia)

Statystyka

Użytkownicy: 21
Nowości: 1207
Linki: 59
gości: 8838000
Odwiedza nas 1 gość
Księga gości

Jest już 828 wpisów w księdze gości.
Stron: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 »

Nazwa|imięWpis
ciekawaDodany: pon, 19 cze 2006, 20:26:08
Panie Administratorze czy nie wie Pan którego dnia beda wyniki z matur pisemnnych??
ignaśDodany: śro, 14 cze 2006, 16:42:40
już niedługo wakacje :) :) jeszcze tylko kilka \"luźnych\" dni w szkole i to na co czekamy cały rok szkolny staje się faktem :) :) :) :) wszystkim udanego zakończenia roku szkolnego :p samych świadectw z paskiem :p wysokich średnich i udanych wakacji :) nie bede wciskał ściemy, że wszyscy z chęcią porwócą do szkoły, bo tak zapewne nie będzie :p to tyle PA :)
...Dodany: pon, 12 cze 2006, 17:26:38
oj widze ze sie nie bardzo ludzie wpisuja do ksiegi gosci niedobrze musze przyznac ze szkola wyglada teraz cudnie(szkoda ze po naszym wyjsciu ale to szczegol, bedzie sie mozna przynajmniej pochwalic ze tu sie chodzilo) pozdrawiam wszystkich nauczycieli ktorzy sie napewno stesknili za III LO a w szczegonosci pana Rogowskiego ktroy jednak byl wspanialym wychowawca bo nielatwo bylo wytrzymac z taka klasa (wspaniala) oki koncze rozczulanie pozdrawiam i tesknie za szkola :grin
StanisławDodany: nie, 4 cze 2006, 18:53:42
Pozdrowienia z woj.pomorskiego dla koleżanek i kolegów z lat 1981-1989.Serdecznie pozdrawiam Mariusza Tokarskiego ze Stróżowki,Jantasa Ryszarda z Ropicy Polskiej,Wieśka Gutera.Pozdrawiam.Napisz.Czekam. Stanislaw Bora z Sierakowic. :sigh
stach331@wp.pl
JANKODodany: sob, 3 cze 2006, 19:18:04
JEstem jakno ze spychowa. pzdr :P
MarianoDodany: śro, 31 maj 2006, 12:32:34
NO i o to chodzilo:D pozdro dla klasy IVaTH - mistrzowska fota ;)jedyne czego bedzie mi brak to naszej klasy i oczywiscie naszego profesora :D wielkie pozdro
;)Dodany: wto, 30 maj 2006, 14:26:14
oj panie administratorze, gdzie zdjęcia z matury?? bo się będziemy gniewć ;) pozdrawiam serdecznie całe ciało pedagogiczne :grin
MarioDodany: nie, 28 maj 2006, 22:10:45
gdzie fotki maturzystow z IV a TH?? Panie Berkowicz bo sie bede musial do Pana przejsc ;)
MisiaDodany: pią, 26 maj 2006, 15:26:05
Serdeczne pozdrowienia dla calej klasy IV a TH oraz wychowawcy.
...Dodany: czw, 25 maj 2006, 12:47:36
a moze juz najwyzszy czas zeby do nazwy szkoly na stronie dopisac patrona?? pozdrowienia dla calej kadry nauczycielskiej
ignaśDodany: śro, 24 maj 2006, 20:13:07
Dawno tu nie zaglądałem :) :) :) :) nie było nas raptem cały maj a w szkole się tyyle zmieniło :) pozdro dla całej IIIb TE powracającej wolnym krokiem z praktyk. jeszcze 2 tygodnie "nauki" :grin i waaaaaaakacje :) :) :) :) yeyeyeye :) :) :) :) ;) ;) ;)
http://www.ctn.skip.pl
ewkaDodany: wto, 23 maj 2006, 16:15:58
:p caluski i pozdrowienia dla p. Roberta Berkowicza od uczennicy THa z Biecza o takim profesorze sie nie zapomina:) powodzenia w pracy!
black_cat_poland@yahoo.com
MONIKDodany: pon, 22 maj 2006, 11:46:39
V B LH TEŻ POZDRAWIAM :grin :grin :grin
MONIKDodany: pon, 22 maj 2006, 11:41:55
POZDRAWIAM CAŁY EKONOMIK OCZYWIŚCIE STAZYSTKE JUSTI I JEJ KOLEGE GRZEŚKA :grin A SZCZEGÓLNIE IV B LH BYLISCIE CUDOWNI A SZCZEGÓLNIE CHŁOPCY :) MIKI POSZŁAM ZA TWOJA RADA... PRZECZYTAJ TO!!!! BUZKA
monika-janowska@wp.pl
krzysiek
Wpisy do księgi są moderowane!
Dodany: pon, 22 maj 2006, 14:02:47
ekonomik to *****ista szkola-wiem cos o tym bo spedzilem tam 5 pieknych lat.
AkoBook V3.42 ||
:: (C) 2017 Zespół Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Gorlicach
ul. Ariańska 3 38-300 Gorlice.